Vigyázz a testedre! Az egyetlen hely, ahol élhetsz!

Egészséges kávé

Kávézni, vagy nem kávézni? Ez itt a kérdés!

2014. szeptember 02. - Kelet Kincsei

10557229_442194275921532_7311808884536518788_n.jpg Az elmúlt időszakban olyan sok cikk jelent meg a kávézás ártalmas és jótékony hatásairól, hogy ember legyen a talpán, aki ezen kiigazodik.



Összegyűjtöttem neked néhány pro és kontra érvet, hogy segítsek kiigazodni a dzsungelben :) Sőt, a lista végén azt is elárulom, hogy hogyan élvezheted a kávé összes előnyét, annak hátrányai nélkül!

A kávé csökkenti a cukorbetegség kockázatát.
Sőt! A SOK kávé csökkenti a cukorbetegség kockázatát.

Tudományos kutatások bebizonyították, hogy azok, akik napi 4-6(!) csésze kávét fogyasztottak, 30%-al kisebb valószínűséggel lettek cukorbetegek, mint akik csak napi 2,vagy annál kevesebb kávét ittak.

Ez jól hangzik, nem?
De a bolti kávék többsége megemeli a vérnyomást, általában nem vegytiszta, hanem módosított koffeint tartalmaznak, amikkel kapcsolatban érzékenység alakulhat ki. Ha érzékeny vagy rá, akkor akár már napi 1 kávé hatására is tapasztalhatod a magas vérnyomás kellemetlen tüneteit szívdobogás, szédülés, idegesség.

A kávé megköti a szabad gyököket.
Magas antioxidáns tartalmának köszönhetően a kávé védi szervezetedet a szabad gyökök káros hatásaitól, hozzájárulhat bizonyos daganatos-, gyulladásos-, és májbetegségek megelőzéséhez. Sőt, egyes kutatások szerint a kávéfogyasztás segíthet az Alzheimer- és a Parkinson kór elkerülésében is!

De a legtöbb kávé rengeteg vegyszert tartalmaz! Azt hiszed, a kávéd színtiszta kávébabból van, amit játékos lángokon pörköltek és frissen daráltak csak a TE kedvedért? Nos, a reklámokban talán így van...
De a kávécserje az egyik legpermetezettebb növényfajta egyes ültetvényeken. Nagyon nagy mennyiségű növény védőszerre van szükség ahhoz, hogy a kávéültetvények egészségesek maradjanak és te hozzájuss a betevő koffeinadagodhoz.

A koffeinmentes kávék még ennél is több kemikáliát tartalmaznak, hiszen a koffeint is vegyi anyagokkal vonják ki a kávédból...

A kávé segíti a kognitív képességeket.
Tudományosan igazolt tény, hogy a kávé javítja a memóriát, a koncentrálóképességet, sőt, még a kreativitást is növelheti! A kávétól jobban megy a tanulás és a munka is:)

De a kávé erősen savasít. Pörköléstől függően bizonyos kávék magas savtartalma - főleg, ha éhgyomorra iszod – megalapozhat a későibbekben egy jó kis gyomorfekélyt, vagy más gyomorbetegséget. Mindig egyél egy pár falatot savas hatású kávé fogyasztása előtt!

  • - Tudtad, hogy létezik olyan kávé, ami savasítás helyett lúgosít, ami nem tartalmaz vegyi anyagokat és nem emeli meg a vérnyomásodat?
  • - Tudtad, hogy van olyan kávé, ami jó tulajdonságai mellett csak még jobbakkal rendelkezik?
  • - A DXN ganodermás kávéi feltöltenek energiával, de nem emelik a vérnyomásodat.
  • - Csökkentik a cukorbetegség kockázatát, de nem okoznak gyomorégést.
  • - Segíthetnek a betegségek megelőzésében, és nem tartalmaznak semmilyen vegyszert.

Tudj meg többet a ganodermás kávékról, hogy Te is megtapasztalhasd!

Te melyik kávét választod?

Megelégedsz a hagyományos savasító kávéval, vagy választod a vegyszermentes, lúgosító, valódi kávéból készült egészséges kávét?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

http://egeszseges-kave.blog.hu/api/trackback/id/tr46659033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.